Polityka zwrotów

  1. 1. Zwroty i reklamacje

Klient ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni i obowiązek zwrotu towaru w ciągu kolejnych 14 dni.

UWAGA:
Produkt wykonany na zamówienie, według specyfikacji przekazanej przez konsumenta nie podlega zwrotowi. 

Jeśli masz pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt telefoniczny: +48 797 137 956 lub mailowy kontakt@whiteravenwood.pl

2. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu lub reklamacji i wyślij na adres: kontakt@whiteravenwood.pl.  Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres do korespondencji, nr telefonu, przyczynę reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

[ Odstapienie_od_umowy ]

[ Reklamacja_towarów ]

3. Odesłanie produktu

Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego częściami oraz kopią faktury zakupu.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz paragon lub fakturę.

UWAGA! Prosimy o dokładne zapakowanie odsyłanego produktu, tylko towar pełnowartościowy, niezniszczony w transporcie może być przedmiotem zwrotu.

4. Wysyłka

Produkt należy wysłać na adres:

BSOLUTIONS SP. Z O.O.

Gierdziejewskiego 5

02-495 Warszawa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Paczki wysłane w opcji “za pobraniem” nie zostaną przyjęte.